Konkursowa choinka

Wpis z dn.14.11.2008

Dzisiejszy dzień jest dobry na opublikowanie swojej pracy :-), bo mam więcej czasu. Co mogę napisać o choince, którą wyszywałam na konkurs Małgosi? Jest to hafcik,który przyjemnie się wykonuje. Swoją choinkę wyszywałam na materiale (nie pamiętam nazwy) ze złotoopalizującą się nitką. Mulinka to przede wszystkim anchor i dmc.W swojej pracy wykorzystałam koraliki zielone i liliowe. Zielone koraliki są przyszyte błyszczącą nitką.

ch1

Dół gotowego haftu przyozdobiłam tak:

ch2

Sam haft:

choinka1

Zastanawiałam się jak wykończyć hafcik. Postanowiłam,że będzie to obrazek świąteczny i tylko i wyłącznie w święta oglądany :-).Mam takie miejsce na ścianie,gdzie mogę wieszać różne obrazki.Teraz wiszą tam kwiaty w wazonie, a w Święta Bożego Narodzenia zagości wyszywana choinka.Zobaczcie jak wygląda:

choinka

Korzystając z programu graficznego zrobiłam sobie taki collage ze zdjęć:

choinka

Niestety zdjęcia nie do końca oddają barwy haftu.W rzeczywistości kolory są bardziej intensywne.Jestem bardzo zadowolona z osiągniętego efektu :-).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty