Needleroll Snow Dance - koniec

W weekend usiadłam do cukierka autorstwa Hohli. Miałam utrudnione zadanie, bo brakowało mi części schematu. Całe szczęście znalazłam kilka zdjęć, które były na tyle wyraźne, by móc dalej wyszywać. I takim sposobem udało mi się zrobić needlerolla :). Co o nim sadzicie? Jak się Wam podoba? Mnie bardzo, ale ja nie jestem obiektywna ;).


A teraz prezentacja:




I jeszcze trochę informacji technicznych:

Materiał:
- Zweigart Bellana 20-ct z błyszcząca nitką

Nici:
- mulina Anchor Multicolour 1349
-Madeira GlisenGloss Rainbow 33

Inne:
- koraliki rokoko mix kolorów i granatowe (bez nazwy firmy)
- granatowa wstążeczka

Kochani życzę Wam  miłego wieczoru i do następnego spotkania już niedługo na blogu :)!

Komentarze

  1. Piękny cukierek !!! Cieszę się, że się udało :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :). Ja również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sliczny. Te kolorki bardzo mi sie podobaja, daja fajny efekt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Mnie też podoba się to zestawienie kolorystyczne. W naturze jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Needleroll śliczny, bardzo podobają mi się kolory.Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Basiu szkoda, że nie widzisz go w naturze :). Nić jest pięknie cieniowana. Te przejścia kolorów, eh :) . Materiał ma delikatną błyszczącą nitkę.

      Usuń
  4. Агнешка! Очень красиво украшает елочку твой батончик! Мне очень нравится!

    OdpowiedzUsuń
  5. Вот! Я с праздниками ,запуталась в почте!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)