Four-Way Florentine (FWF) - koniec (finish)

Pewnego dnia zajrzałam na stronę http://polskineedlepoint.blogspot.com/ coby pooglądać inne Four-Way Florentine. I nagle przeżyłam szok! Co? Nie ma mojej pracy? Jak to? Dlaczego? Przecież ją ukończyłam!  Przypomniałam sobie, że odłożyłam ją na jakiś czas i zapomniałam. 
Praca wróciła do łask. Wyprułam zielona nitkę i zaczęłam wyszywać według zaleceń projektantki. Nie podobało mi się. Jeszcze raz sprułam i wypełniłam puste miejsca błyszczącą nitką. Użyłam Madeiry GlissenGlos Rainbow 291. 


Nić w cudowny sposób połączyła kolory zastosowane w projekcie. Wyszywałam nią pierwszy raz i to była czysta przyjemność. Tak dzisiaj prezentuje się moja Florentynka:

I jeszcze kilka ujęć z bliska.


Powiem Wam, że ta wersja podoba mi się najbardziej. Cieszę się, że przystąpiłam do tego projektu. Swoją Florentynką wyszyłam później niż zakładałam. Ważne, że praca powstała. Teraz czas na kolejne UFO :).

Informacje techniczne:
Materiał: Zweigart Eggshell Monocanva 18ct
Nici:
Kolor główny (pierwszy) - 5 odcieni muliny DMC:

Dark    915
Medium dark    917
Medium    3607
Medium light    3608
Light    3609
Kolor pomocniczy (drugi) - 4 odcienie muliny DMC:
Dark    3765
Medium Dark    807
Medium Light    3766
Light     747
Kolor dodatkowy (trzeci) - 3 odcienie muliny DMC:
Dark    986
Medium Dark    988
Medium    164
Madeira  GlissenGlos Rainbow 291

A na koniec pokażę Wam jakie piękne tkaniny zakupiłam w Craftfabric :) Część z nich wykorzystam w Farmer's Wife, który zamierzam szyć w najbliższym czasie.


Komentarze

  1. Haftujesz cudenka i zakupilas cudenka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że mi przypomniałaś o tym kwiatku :) Szukałam ostatnio czegoś z needlepointa, nie do końca wiedziałam, co. I tą fotką sobie przypomniałam i doznałam olśnienia. Też zrobię akurat ten wzór, aczkolwiek zmian kolorów będzie o wiele, wiele więcej :) Chyba. Rozrysuję sobie to w kolorach na kartce, czy mój pomysł ma w ogóle jakiś sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z rozrysowaniem koloròw podoba mi się. Jesteś w o tyle dobrej sytuacji, że wiesz jak wygląda schemat.

      Usuń
    2. Ja nie zaczynałam żadnego z tych projektów - i nie zaczęłabym - dopóki się nie ukazała całość. Bo a nuż miałoby wyjść coś, co mi się nie podoba? :)

      Usuń
    3. Rozumiem i na ogół sama też rzadko podejmuję ryzyko w tego rodzaju zabawach, aczkolwiek czasami daję się skusić :))

      Usuń
  3. A great finish! And good luck with all the wonderful fabrics you bought.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja leży i czeka na lepsze czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że musi odleżeć swoje, podobnie jak moja :)

      Usuń
  5. needlpoint piękny wyszedł!!!
    a z materiałami zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) a wszystki to tłuste čwiartki. Oczywiście to żona farmera zawiniła ;)

      Usuń
  6. Materiały cudne no nie?
    Ja też dziś paczkę odebrałam i cieszę się jak dziecko chociaż to wszystko szarości pod Żony Farmersów.
    A .. kupiłam jeszcze kwadratową linijkę 6,5" na 6,5". REWELACJA! Akurat pod nasze bloki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, cudne! Z tej radości, że wszystko zaczyna się układać chyba sprawię sobie taką :) a i może jeszcze materiały ;)

      Usuń
  7. Wspaniały haft, podobały mi się Twoje kolory od początku !!!
    Ja w tych zabawach wybierałam kolory świąteczne i w grudniu miałam nową dekorację :)
    Może też wybiorę, któryś ze starszych projektów, ale to już nie to samo - brak tych wszystkich emocji związanych z niewiadomą :)
    Tkaniny świetne, a ich kupowanie to dopiero choroba zakaźna..... W szafach się nie mieszczą...
    Radości z szycia !!! Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu odpowiadam dopiero teraz, bo wcześniej nie było jak. Dziękuję za komentarz :).
      Cieszę się, że moja praca Ci się podoba. Zawsze staram się, żeby to co robię dawało radość nie tylko mnie :). Z tych starszych projektów chętnie wyszyję jeszcze A Promis of Mistery, ale to nie teraz. Masz rację ten dreszczyk emocji jest niezastąpiony. Od czasu do czasu, też lubię go przeżywać :)
      Co do tkanin, ta choroba u mnie dopiero się zaczyna. Niedawno kupiłam sobie szafkę na robótkowe szpargały. Już jest pełna, taki ze mnie chomik :D. Chyba zrobię sobie szlaban na przeglądanie niektórych stron ;).
      Kochana pozdrawiam Cię cieplutko :).

      Usuń
  8. Beautiful finish on Four-Way Florentine. Congratulations !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kwiat :) Efekt mnie powala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały haft! To bogactwo kolorów jest fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :) Właśnie te kolory, to udane zestawienie :)

      Usuń
  11. Haft jest piękny, kolory ma wręcz magiczne.
    Tkaniny śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft, podziwiam :) Zakupy materiałów bardzo udane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katie Sew dziękuję :) Te materiały są fantastyczne! Piękne kolory, jakość materiałów doskonała. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękny hafy. Aż ręce świerzbią. Ale na razie porządkuję i sprzątam, bo zaczęłam się gubić w UFO-kach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Lilka oj świerzbią, ale trzeba pokończyć to co się zaczęlo. Ufoki to u mnie priorytet w tym roku.

      Usuń
  14. Piękna ta Twoja florentynka, świetnie dobrałaś kolory :). A ja właśnie wczoraj przypomniałam sobie o tym projekcie - raz go już zrobiłam, i wtedy średnio mi się podobał, a teraz mam zupełnie inną wizję kolorystyczną i nabrałam ochoty, żeby go zrobić znowu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję :). Powiem nieskromnie, że też mi się podoba.Wyciągaj swój projekt z szafy. Jak zaczniesz, to już potem będzie cię ciągnęło, żeby skończyć. Czasem trzeba odłożyć pewne rzeczy, by potem spojrzeć na nie inaczej :). Pozdrawiam serdecznie :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)