Zostałam wylosowana :)

Tak, tak spieszę się pochwalić, że po raz pierwszy w życiu coś wygrałam :) . Uśmiechnęło się do mnie szczęście. Nigdy nie myślałam, że zostanę wylosowana w Rozdawajce z okazji 100-nego Robótkowego Spotkania Online! Moja nagroda jest piękna. Zresztą zobaczcie sami. Jestem nią zachwycona! To praca wykonana przez Ewę.



I dodatkowo kwiatuszki w zestawie do samodzielnego wykonania, rozpoczęte przez Ewę.


Ewo jeszcze raz dziękuję za ufundowanie nagrody :), a Iwonce i losowi, że ją otrzymałam :).

Komentarze

  1. Cały blog poczytałam i stwierdzam, że jest tu miło, a aqutorka blogu to bardzo sympatycza osoba. Pozdrawiam serdecznie

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dorka_62 miło mi to czytać. Rozgość się zapraszam z nadzieją, że częściej będę dzielić się swoimi przemyśleniami. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty