WIPocalypse 2014 - Styczeń - January

Przy okazji zgłaszania się do Turtle Trot 2014 trafiłam na blog Measi i zabawę WIPocalypse. To jest mój pierwszy raz w tej zabawie i pomysł na to by zmotywować się do regularnego wyszywania.
Uczestnicy zabawy tworzą listę haftów nad którymi będą pracować i co miesiąc w czasie pełni księżyca pokazywać swoje postępy w wyszywaniu.
W ramach WIPocalypse będę wyszywać prace z listy: Turtle Trot 2014. Szczególnie chcę skupić się na moim pierwszym HEAD Amoreno - Song of the Sea :).

When joining Turtle Trot 2014 I've found a Measi's blog and WIPocalypse project. This is my first time in this game and the idea of it, to motivate yourself to regular embroidery. 
Participants create a list of
embroideries to work on, and every month during the full moon will show their progress in stitching.
As a part of the WIPocalypse I'll work on embroideries from Turtle Trot 2014 list. In particular I want to focus on my first HEAD Amoreno - Song of the Sea :).

Komentarze

  1. Ciekawy sposób mobilizacji. Oby działam pozytywnie na wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iskierko mam nadzieję, że zadziała. Jak na razie konsekwentnie realizuję plan. Potrzebny mi tylko dopping :)

      Usuń
    2. im więcej motywatorów tym lepiej tez zacznę i tego motywatora a co :)

      Usuń
    3. Madziula i bardzo dobrze! Widzę, że zgłosiłaś się też do Turtle Trot. Zatem czekam na Twoje listy Wipocalypse i Turtle Trot :)

      Usuń
  2. Agnieszka a powiedz mi co z tymi tematami miesiąca?? Trzeba pokazując swoje prace na te tematy napisać słów kilka?? i co to TBD w tych tematach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przymusu, by odpowiadać na te tematy. Zaproponowała je autorka zabawy, by uczestnicy mogli się lepiej poznać. Jeśli chodzi o skrót TBD od "to be determined" tutaj oznacza temat do wymyślenia, rozstrzygnięcia.

      Usuń
    2. dziękuję ślicznie za wyjaśnienie :)

      Usuń
    3. cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  3. Agnieszka, Agnieszka, Agnieszka - krzyżyk za krzyżykiem itd. itp. :):):)
    Takie dzieło zgromadzi mnóstwo kibiców.
    Może na polskich zrobimy takie mobilizujące zabawy.
    U mnie nadal siwy kurz remontowy wszędzie panuje. Wczoraj chciałam koralikami się "pobawić", ale igły i nici zostały w komodzie zastawionej kuchennymi meblami.
    Dlatego zaglądam na inne blogi i podziwiam styczniowe prace.
    Miłego xxxxxxxxxxxxxx !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu właśnie takie mam postanowienie: krzyżyk do krzyżyka :), bo inaczej będę tkwiła w miejscu. Miło jest oglądać prace innych i cieszyć nimi oczy. Oglądam, oglądam i mam ucztę dla oczu i tak mija czas, a ja wzdycham nad pracami innych i to jest potrzebne :) jednocześnie czuję niedosyt, że sama robię za mało. W tym roku chcę to zmienić. Mam talent i nie chcę go marnować :)).
      U nas też jest sporo różnych SAL-i. Na FB jest grupa UFO-ki, gdzie dziewczyny mobilizują się do wyszywania zaległych prac. W tym roku wystarczą mi te do których się zapisałam :), ale w przyszłym kto wie może coś zorganizujemy?
      Remontu Ci nie zazdroszczę. Mnie też to czeka... Życzę Ci żeby już się nie kurzyło w Twoim domu, byś mogła robótkować tyle ile potrzebujesz :). Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  4. Agnieszka, cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy. Song of the Sea jest ogromne, więc motywacji nigdy zbyt wiele. Czekam na zdjęcia za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm so glad you found WIPocalypse and Turtle Trot SALs this year and my blog as well! I look forward to watching your progress!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful HAED piece. I look forward to watching your progress.

    OdpowiedzUsuń
  7. Amoreno is beautiful, bet it will be more stunning when done. Good luck with your 2014 goals.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty