Aniołek grubasek tańczy z baletnicą ;-)

Wpis z 13.01.2008

Tak, tak zostało mi wypełnić mieniąca sie nitką jedno skrzydełko aniołka, której i tak niestety nie widać na zdjęciu, buuu...Na razie wyglada tak:

darmowy hosting obrazków

Siedziałam też nad baletnicą, żałowałam tylko ze mam tak mało na nią czasu. Tyle przybyło jej wczoraj:

darmowy hosting obrazków

Teraz dopiero zobaczyłam, że chyba zwariowałam na punkcie fioletów i różów ;-)

Poza tym, miałam bardzo pracowity weekend, ale udało mi się znaleźc troszkę czasu by upiec smakowity placuszek ;-) Mój mąż był zadowolony:-).

darmowy hosting obrazków

Skorzystałam z przepisu z Wielkiego Żarcia i myślę, że z całym powodzeniem mogę go polecić.

http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis15081.html

Jedyna uwaga to taka, że przy mieszaniu składników mikserem dobrze jest zachowac kolejnosc tzn. najpierw ubijamy jajka z cukrem, potem dodajemy do tego mleko i inne składniki.Na końcu mąkę i oliwę.To tyle.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty