Baletnica

Wpis z dn.11.01.2008

Buszowałam troszkę w Internecie. Czasami mozna w nim znaleźc coś ciekawego. Spodobały mi się te aniołki . Jeden schemat w kilku wersjach kolorystycznych wykonania, a na dodatek prościutkie:). Na tej stronie jest też wiele innych ciekawych wzorków łaczących hardenger z haftem. A tu zbiór wzorków free, jeszcze go nie przegladałam, ale mi sie spodobał.

I jeszcze kilka innych wartych zainteresowania:
- samplerek
- schemat dnia- codziennie niespodzianka :)

Zrobiłam rekonesans swoich planów krzyżykowych. Zauważyłam,że mam schematy, które kiedyś bardzo chciałam wyszyc a teraz mi sie nie podobają. Czyżby zmienił mi się gust? Hym...póki co wybrałam z nich schemacik barwny, by zakolorowic swój swiat :).

Przymierzamy się do obrazka o wymiarach 140 na 70 krzyżyków na Aidzie 14-stce firmy DMC nicmi równiez tej firmy.

 

darmowy hosting obrazków

 

A będziemy wyszywac taki oto obrazek:

darmowy hosting obrazków

Prawda, ze ładny?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty