Dziewczynka AOY

Wpis z dn.28.07.2008
Wyciagnełam taki mały zestawik. Był dołączony jako gratis do jednej z gazetek robótkowych.

Zestawik

Robiło sie go całkiem przyjemnie, choć i tu miałam przygody.Zaczełam wyszywać dwoma nitkami na 14-stce i nie spodobało mi się to, więc wszystko(tzn.kolor czerwony) wyprułam i zaczełąm na nowo trzema nitkami i znów musiałam wypruć, bo zabrakło mi nici...Diczytałam instrukcję,a tam jak wół napisane jes by wtszywac dwoma nitkami. Wyprówanie na nowo i powrót do wczesniejszej wersji..Dwie nitki dla koloru czerwonego to za mało..inne kolory jakoś ujdą w tłumie... Dziewczynka podobniejak baletnica ma część backstitchy..Będzie z tego taka mini karteczka.

Dziewczynka-haft

Wpis z dn.31.07.2008

A tutaj możecie zobaczyć karteczkę z dziewczynką:

Haft

Haft

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty