Emocje,emocje,emocje...

Wpis z dn.14.03.2008

Tak, tak. Dzisiejszy wieczór spędziłam na przygotowaniu trzech prac do wystawy.

Wystawa Haftu Krzyżykowego Amatorów
Conieco więcej na temat wystawy jest TU

Najpierw było pranie i gotowanie robótek, potem prasowanie. Wszystkie prace trzeba było opatrzyć informacją o pracy..Trochę zajęło to mi czasu. Zapakowałam wszystko do koperty. Jutro wielki dzień, moje prace powędrują w świat. Już teraz odczuwam z tego powodu dreszczyk emocji :-)..A potem będę czekać na werdykt jury, to dopiero będzie ciekawe przeżycie!

Jedną z prac jest Dama w czerwieni:

darmowy hosting obrazków
Jakie jeszcze wybrałam? Otóż pozwólcie,że na razie zostanie to moją słodką tajemnicą :-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty