Film,który widziałam(1)

Wpis z dn. 04.01.2009

Dzisiejsze popołudnie spędziłam bardzo miło. Byłam w kinie na filmie. Znacie moze ten plakat?

Już wiecie co widziałam :-).Jesli lubicie romantyczne historie , to ten film polecam.

,,Akcja filmu rozpoczyna się w połowie lat 30. ubiegłego wieku. Bohaterką opowieści jest angielska arystokratka, która dziedziczy w Australii zajmujące się hodowlą bydła rancho wielkości stanu Maryland. Kiedy inni hodowcy krów chcą przejąć jej ziemię, kobieta postanawia im się sprzeciwić i udowodnić, że potrafi się nią zająć. Dlatego w towarzystwie nieokrzesanego poganiacza bydła i dwóch tysięcy krów wyrusza w podróż przez australijskie bezdroża. Zatrzymuje ich bombardowanie miasta Darwin przez japońskie siły zbrojne.."

Opis zaczerpnięty ze strony:
http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=29401&klik=minimenu

Pod tym linkiem możecie poogladać zdjęcia z filmu, obejrzeć zwiastuny.

Różne są opinie o nim, wiadomo nie każdemu musi się wszystko podobać. Osobiście uważam,że nie straciłam czasu :-) i to najważniejsze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty