Choinka 2009 SAL

Wyjęłam z  "sekretnego miejsca" wszystkie multikolory plus materiały i zaczęłam dumać w jakiej kolorystyce chcę wyszyć choinkę. Było kilka typów. Wydawało mi się, że już wiem czego chcę: kolor wybrany, materiał też,  bach...jakoś mi coś mi w tym wszystkim nie grało.
Zaczęło się od nowa wyciąganie muliny, przymierzanie do materiału i zastanawianie się: czy tak ma wygladać choinka, czy też może inaczej?...kolory ciepłe czy zimne?...z koralikami czy bez?...z metalizowaną nitką? Tysiące pytań w mojej głowie... i podjęta decyzja.

1. Wyszywam na lnie DMC
jeśli mnie pamięć nie myli to 28 ct, kolor biało-kremowy zbliżony do koloru muliny DMC między B5200 a 3865. Niestety dokładnie nie pamiętam co dawno temu kupiłam...Wygląda jakoś tak:



2. Wyszywam muliną Anchor Multikolor nr 1347



Czy będą jakieś ozdobniki? Jakie będzie zastosowanie haftu? Na te pytania nie znalazłam jeszcze odpowiedzi.

Komentarze

  1. Ta choinka jest wyjątkowo ładna...życzę więc przyjemnego haftowania:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty