Wyzwanie fotograficzne - dzień drugi

Dzisiaj piszę późno. Klawiatura odmówiła posłuszeństwa. Całe szczęście udało się coś z tym zrobić.

Tematem dzisiejszego wyzwania jest GRA.


I tak. Jako pierwsze przyszły mi do głowy scrabble. Jak się okazuje nie tylko mi :). Kolejną jest gra fejsbukowa Monster World. W tą grywam regularnie. To pożeracz czasu, ale chyba się uzależniłam ;-). Trzecią są zabawy ze sznurkiem, które zajmowały mój czas w dzieciństwie.

Lubię grać. Miło wspominam czasy, gdy z rodziną graliśmy m.in. w chińczyka, bierki, monopoly. Z gier karcianych najbardziej pamiętam makao. Z rówieśnikami urządzaliśmy wyścigi "kapslowe"... ehh, przypomniało mi się beztroskie życie.

Inne skojarzenia ze słowem gra to film pt. "Gry małżeńskie", który otrzymałam na gwiazkę.

Nie mogę nie wspomnieć o grze na gitarze. Co mi przypomniało, że bardzo lubiłam na nie brzdąkać i w najbliższym czasie powinnam zafundować jej wizytę u dobrego lutnika.

Komentarze

  1. Kapsle! To było to! Koniecznie zatem idź do lutnika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama się na mnie złościła, że zachowuję się jak chłopak ;). Pójdę, pójdę, bo mam znów chęć na romans z gitarą :))

      Usuń
  2. ja swego czasu uprawialam grzadki na fejsbukowej farmie ;) A tak poza tym, to gram chyba naprawde we wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też tak mam. Uświadomiłam to sobie, gdy zobaczyłam u Uli, co pokazują uczestniczki zabawy :)

      Usuń
  3. Też uwielbiam makao :)
    Fajna fotka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kiedyś gry fejsbukowe wciągnęły totalnie! Ale już mi przeszło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gram tylko w tę jedną. Sporadycznie w Słowotok Też mi przejdzie ;-)

      Usuń
  5. Moje dzieciaki ostatnio odkurzyły grę w sznurki - mała rzecz a cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś innego :). Wystraczy mieć sznurek i można z kimś grać :)

      Usuń
  6. Scrabble za mną chodzi. Chętnie bym zagrała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty