7 dni - wyzwanie fotograficzne {maj} - dzień 3

Wiem późno piszę, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Jak ten czas leci! Już środa, trzeci dzień wyzwania. Tematem dzisiejszego dnia jest: MAJ.

Kocham maj! To czas budzenia się przyrody do życia. Kwitną drzewa, od kwiatów robi się kolorowo. Kocham takie kwitnące drzewa! I jedno z nich chciałam Wam pokazać.


Maj to również miesiąc moich urodzin i bliskich mi osób. Dzisiaj obchodziłam pełną osiemnastkę ;). Przeżyłam wyjątkowy dzień dzięki bliskim mi osobom. Były też wspaniałe prezenty, a że jestem gadżeciara to mi się podobają. W czasie sympatycznego wieczoru cyknęłam takie oto zdjęcie:


Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam jutro :)

Komentarze

  1. Jakie śliczne te białe kwiateńki!
    Tulipanek tez oczywiscie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, takie prawdziwie majowe te drzewa :)
    Serdeczne życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ :x
    Aga życzę Stu Lat w zdrowiu i szczęściu oraz koniecznie spełnienia marzeń. Byka za rogi, pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty