7 dni - wyzwanie fotograficzne {maj} - dzień 5

Witajcie! :). Jakoś nie wyrabiam się z tworzeniem wpisów wcześniej niż na wieczór. Jeszcze rano nie wiedziałam co pokażę. Wyszłam z domu z myślą, że zobaczę co przyniesie mi dzień. Zapraszam do oglądania wszystkich zdjęć na temat: SZCZEGÓŁ w piątym dniu wyzwania fotograficznego.

Zdjęcie nr 1: Ważny element całości.

A tą całością jest Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie, w którym miałam przyjemność dzisiaj być.


Zdjęcie nr 3: Eko-broszka wykonana przez moją zdolną koleżankę techniką quilling :).



I jeszcze zdjęcie nr 4, które powstało przy okazji zajęć zorganizowanych dla dzieci z EKO-BIŻUTERII :)

Zapraszam do oglądania zdjęć pozostałych uczestników zabawy TUTAJ.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty