Krajobraz (2)

Dobry wieczór :-)

Serdecznie witam nowych obserwatorów bloga i pozdrawiam stałych czytelników. Cieszę się, że do mnie zaglądacie i komentujecie to co robię. Daje to niesamowitego "kopa" do dalszego działania. 

Co u mnie? Wyszywam obrazek roboczo zwany przeze mnie krajobrazem geometrycznym. Postęp w pracy jest choć czasami wydaje mi się, że niewielki. Zrobiłam na szybko zdjęcie, żeby pokazać Wam jak to teraz wygląda. Zdjęcie nie najlepszej jakości. Jak zrobię lepsze, to podmienię.


Obrazek powstaje na Aida ecru 16-ct. Wyszywam dwoma nitkami muliny DMC.
Schemat pochodzi z niemieckiej gazetki o nieznanym tytule.

Pojawiła się kolejna część schematu Four-Way Florentine. Zapewne niedługo go wyszyję. Przygotowuję się też do rozpoczęcia nowej pracy, którą chciałabym wysłać na wystawę.

Co jeszcze?

Kilka pomysłów krąży mi po głowie. Czy uda się je zrealizować zobaczymy. Na razie pozostanę tajemnicza. Zmieniłam oprawę bloga. Co o niej sądzicie?

Na dzisiaj tyle. Wracam do swojego obrazka, bo czas ucieka! Do zobaczenia niebawem!

Komentarze

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty