Lizzie Kate - Jingles (1)

Witam nowych obserwatorów :). Dziękuję Wam za to, że jesteście w tym miejscu ze mną, za Wasze komentarze.

Jakiś czas temu dołączyłam do zabawy zorganizowanej przez Mysię: SAL Jingles. Spojrzałam na obrazek i spodobał mi się .


Miałam go wyszywać na lnie, ale w swoich zbiorach znalazłam kawałek aidy 14-ct w kolorze łososiowym.  Kiedyś kupiłam ją na jakieś kartki. W międzyczasie zmieniła mi się koncepcja i gust. 

Materiał był idealnie przycięty. Poszukałam odpowiednich kolorów muliny DMC. Postanowiłam bazować na znajdujących się w domu zapasach. Wzięłam igłę i zaczęłam wyszywać. Dwa i pół wieczoru i powstała część pierwsza obrazka z grubaśnymi krzyżykami :)). W tym hafcie akurat mi nie przeszkadzają.

Schemat: Lizzie Kate

Na drzwiach powinien być guziczek w kolorze szaliczka. U mnie to cekin z koralikiem. Jest jeszcze koralikowa gwiazdka. Na moim hafcie w innym kolorze niż w oryginale.

I wiecie co Wam powiem? To jest bardzo sympatyczny obrazek. Idealny na jesienno-zimową pogodę :)

No to zmykam do realizacji swoich planów :))
Do następnego wpisu!

Komentarze

  1. Pięknie wygląda haft na łososiowej kanwie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, proste, śliczne i kuszące. Żebym się tylko oprała.... ale to takie urocze a ja bardzo potrzebuje dla kogoś uroczego rękodzielniczego prezentu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilka jest taki jak napisałaś :) rewelacyjnie się wyszywa. Z przyjemnością usiądę do kolejnych obrazków.
      Jeśli coś mogę poradzić, to się nie opieraj, tylko szybko go wyszyj. Co to dla Ciebie :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Właśnie, coś jest takiego wesołego w tym obrazku, prawda?:) W sam raz na zimę!
    Super wychodzi na tej aidzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann_margaret masz rację :). Poczułam to jak zaczęłam go wyszywać :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wiktora dziękuję za odwiedziny :) cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Wyszło super i dopiero połowa stycznia a tu drugi haft skończony. Szalejesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) noi nie wiem co mi się stało. Wszyscy mówią, że ten rok będzie dobry i chyba rzeczywiście tak będzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy napiszesz kilka słów :)

Popularne posty z tego bloga

Winter Olympic Stitching 2022

Smalls Sal 2017 - luty